آموزش حسابداری ویژه اشتغال به کار در شرکت حسابان پرستو ورامین

    دپارتمان آموزش مالی و حسابداری حسابان، با 15 سال تجربه در امر آموزش و با استفاده از اساتید با تجربه و توانمند و همچنین با ارائه آخرین تئوریها و استانداردهای حسابداری و مالی، توانسته است گامهای بلندی را درمسیر پیشرفت و افزایش مهارتهای تخصصی دانش پذیران، فارغ التحصیلان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برداشته و با اجرای دوره های کاربردی، نیاز سازمانها و دستگاههای اجرایی دولتی و غیر دولتی را فراهم سازد.

    به گونه ای که هر یک از فارغ التحصیلان، توانایی علمی و عملی را برای انجام وظایف محوله داشته باشند. دپارتمان آموزش حسابداری و علوم مالی حسابان، خدمات آموزش خود را از سال ۱۳۸4 و به دستور مدیران ارشد و مدیر محترم عامل شرکت حسابان در قالب دوره های عمومی، تخصصی، دوره های ویژه و همچنین برگزاری کارگاهها در ساختمان شرکت حسابان ارائه می کند. برنامه ریزی دوره ها به شکلی است که پاسخگوی نیازهای تمامی گروهها از افراد مبتدی تا کارشناسان شاغل در بخش حسابداری باشد.

    خدمات آموزش حسابداری و آموزش حسابرسی

    1. آموزش حسابداری و حسابرسی ( حسابدار و حسابرس )
    2. آموزش حسابداری حرفه ای ( حسابدار ارشد – رئیس حسابداری )
    3. آموزش افراد مشغول به کار در شرکت ها(ارتقاء سطح شغلی)
    4. آموزش حسابداری نرم افزاری و بهره برداری مناسب از کدینگ

    حسابان پرستو نماینده رسمی آموزش سپیدار در ورامین قرچک و ...

    یکی دیگر از خدمات شرکت خدمات حسابداری مالیاتی حسابان پرستو، آموزش نرم افزار سپیدار سیستم در ورامین قرچک پیشوا و ... می باشد.

    شرکت حسابداری حسابان پرستو تنها نماینده رسمی آموزش سپیدار در ورامین و برگزار کننده دوره آموزش نرم افزار سپیدار درورامین و جنوب شرق تهران می باشد.